wrz
2021
Aktualności

Druga Edycja “Regat o Puchar Komandora Odyssey Sailing Club”

W minioną niedzielę odbyła się kolejna żeglarska przygoda naszego klubu Odyssey Sailing Club. Na starcie drugiej edycji Regat o Puchar Komandora Odyssey Sailing Club pojawiło się 7 załóg reprezentujących nasz klub. W regatach uczestniczyli nasi Klubowicze z rodzinami i przyjaciółmi oraz pracownicy Odyssey. Główną bazą naszego wydarzenia był port Wilkasy w Giżycku.

Piątek

Jak co roku w przyjętej przez nas w formule piątek był dniem szkoleniowym, podczas którego poświęciliśmy trochę czasu na omówienie teorii regatowej i próbne wyścigi.

Wieczorem zaraz po kolacji odbyliśmy krótkie podsumowanie dnia i udaliśmy się na koncert zespołu Dr Bryga do Tawerny portowej Rozbitek.

Sobota

W sobotę po śniadaniu i odprawie skipperów zaczęliśmy szykować jachty, aby o godzinie 11:30 rozpocząć wyścigi etapowe na południe. Do docelowego portu Szymonka dzieliło nas lekko ponad 16 km, ale po drodze załogi były zmuszone do przepłynięcia pod mostem i położenia masztów. W pierwszej części do rzeczonego mostu na jeziorze Bocznym rozegraliśmy 3 wyścigi, rozstawiając dla urozmaicenia kilka boi zwrotnych. Po krótkiej lunchowej przerwie wróciliśmy do rywalizacji, żeglując w stronę kanału Szymońskiego, gdzie w Porcie Szymonka zaplanowana była kolacja i nocleg.

Nasze imprezy nie mogą odbywać się bez ogniska, dźwięku gitar i wielkiej patelni na której Michał smażył rarytasy chyba do godziny 3 🙂

Niedziela

W niedzielę chwilę po 11:00 komisja rozpoczęła start do 7 wyścigu – punktowo zapowiadała się ciasna rywalizacja o pierwsze miejsce.

Na na trasie powrotnej do mostu rozegraliśmy dwa wyścigi i kolejne dwa już na jeziorze Bocznym i Niegocinie.

Pogoda dopisała wiatrowo, chmurowo i  temperaturowo 🙂

Serdecznie dziękujemy wszystkim załogom za super rywalizację, świetną żeglarską, klubową atmosferę i wywalczone miejsca.

Drugą edycję Pucharu Komandora Odyssey Sailing Club wygrała załoga Tomasza Gutmańskiego z 1 punktową przewagą nad załogą Andrzej Wójcika. Puchar przechodni wraca na “stare miejsce” w domu Tomka 🙂

Wyniki Regat o Puchar Komandora

Wyniki Drugiej Edycji Regat o Puchar Komandora Odyssey Sailing Club po 2 odrzuconych najgorszych rezultatach poniżej:

1. Tomasz Gutmański z załogą (14 pkt.)

2. Andrzej Wójcik z załogą(15 pkt.)

3. Rafał Mania z załogą (22 pkt.)

4. Rafał Kłagisz z załogą (24 pkt.)

5. Tomasz Wrzosek z załogą (36 pkt.)

6. Filip Alama z załogą (41 pkt.)

7. Mariusz Kukier z załogą (48 pkt.)